Tronsø Åbent Hus

Kom til åbent hus på Tronsø

Din mulighed for at opleve Tronsø Efterskole og Fri Fagskole helt tæt på. Vi åbner dørene og inviterer dig til en dag fuld af spændende indblik og oplevelser.

Ses vi? – Vi glæder os til at møde dig og vise dig, hvad Tronsø kan tilbyde.

Søndag den 29. september 2024 kl. 13-18

Efterskolernes dag

Rundvisning på Tronsø

På dagen vil vores elever tage dig og dine forældre med på en personlig rundvisning. I får mulighed for at se vores undervisningslokaler, de moderne faciliteter og selvfølgelig vores linjefag: eRacing, Gokart, Landbrug, Teknik og Equestrian. Se vores klasseværelser, værksteder, stalde og meget mere!

Mød eleverne

Vores nuværende elever er de bedste ambassadører for skolen. De viser jer rundt på værelserne, fortæller om hverdagen på skolen, og hvordan det er at bo på Tronsø. De er klar til at besvare alle de praktiske spørgsmål om tøjvask, måltider, weekendaktiviteter og alt derimellem.

Få en snak med lærerne

Vores lærere står selvfølgelig også klar til en personlig samtale med dig og dine forældre. Her kan I få flere informationer om skolens baggrund, den daglige rytme, den boglige undervisning, skemaet, husorden, rejser, arrangementer og økonomi.

Har du særlige interesser eller spørgsmål, sørger vi for, at du kommer i kontakt med den medarbejder, der bedst kan hjælpe dig.

Tilmelding

Du behøver ikke tilmelde dig på forhånd for at deltage i Efterskolernes Dag. Kom bare forbi, når det passer jer bedst mellem kl. 13 og 18. Tag hele familien med og oplev, hvorfor Tronsø kunne være det perfekte sted for dig.