Tronsø Om os

Du lære at blive dig selv

Vi er et sted, hvor hver dag er fyldt med muligheder. Hos os handler det om at blive den bedste udgave af sig selv og opdage, hvad man brænder for.

Uanset om du er vild med fart og spænding på gokartbanen, elsker at arbejde med dine hænder, drømmer om at fordybe dig i landbruget eller måske ønsker at udforske verdenen på hesteryg.

– Vi har plads til dig!

Hvem er vi?

Hvem er vi som skole?

Læs mere om os og vores tilbud som både Efterskole og Fri Fagskole. Opdag, hvad der gør os så specielle, og hvordan vi kombinerer det bedste fra begge verdener

Tjek det ud >

Medarbejdere

Mød Team-Tronsø

Mød vores fantastiske hold af personligheder, der hver især bidrager til at gøre Tronsø til et unikt og spændende sted at være

Mød os her >

Ledige stillinger

Skal du med på vognen?

Som en del af Team-Tronsø indgår du i et dynamisk miljø, hvor vi værdsætter dine ideer og din passion for undervisning og udvikling

Skal du med? >

“Bliv dig selv, sammen”

Vores mantra er Bliv dig selv, og det betyder, at vi værdsætter det unikke i hver enkelt elev og opmuntrer til at udvikle egne interesser og styrker.

“Bliv dig selv” er et opfordrende kald til at finde sin egen vej, uanset om det er inden for sport, kreativitet, teknik eller noget helt fjerde. Det handler om at være modig og tro mod sig selv.

Samtidig er vi et fællesskab, hvor vi støtter hinanden, udfordrer hinanden og skaber minder for livet.