Tronsø Tilmeldning

Er du klar til et år med fællesskab,
faglighed og fuld fart på

Er du klar til et år, der rykker. Et år, hvor du kan fokusere på dét du brænder for. Et år med fantastiske fællesskaber og personlig udvikling.

VIGTIGT!: Læs dette inden du sender din ansøgning

Før du sender din ansøgning, er det vigtigt, at du har været på en rundvisning på skolen. Vi vil så gerne møde dig og vise dig rundt, så du kan få en fornemmelse af, hvad vi står for, og hvad vi kan tilbyde.

Samtidig er det vigtigt for os at sikre, at både du og skolen er et godt match. Vi fokuserer meget på, at vores elever trives og passer godt ind i vores fællesskab.

Du kan her på siden ansøge om at blive optaget på skole. Når du har udfyldt formularen, modtager vi registreringen, herefter vil du få besked om du er optaget.

Du er IKKE automatisk tilmeldt skolen når du sender ansøgningen.

Ansøg om optagelse her:

Eleven

Plejebarn*

Jeg ønsker at bo

Skolevalg

Skolestart*

Skolevalg*

Linjer*

Tilkøb af Sport på Tronsø Equestrian

Egen hest/leje af skolehest

Afsluttet klassetrin*

Information om forældre

Oplysninger om elevens mor/værge

Har mor forældremyndighed?*

Ønsker du mail fra skolen?

Oplysninger om elevens far/værge

Har Far forældremyndighed?*

Ønsker du mail fra skolen?

Navn og telefonnummer til 3. person i AKUT tilfælde

Hvis regningen for opholdet skal sendes til kommunen, oplys venligst navn på kontaktperson

Har I været til rundvisning på skolen?

INDSÆT JA/NEJ

Benyt feltet nedenfor til at informere om særlig kost, allergier eller andet der kan være vigtigt for os at vide.